Броварське управління ГУ ДПС у Київській області інформує:

Адреса:
07400, м. Бровари, вул. Київська 286

Контакти:

Телефон (04594)7-20-90, факс: (04594)  6-60-91

Електронна пошта: kyivobl.official@tax.gov.ua
Електронна пошта для подання громадянами письмових звернень: kyivobl.zv.gromad@tax.gov.ua
Електронна пошта для отримання публічної інформації: kyivobl.public@tax.gov.ua
 
Режим роботи Броварської ДПІ ГУ ДПС у Київській області:
 
понеділок-четвер з 8 год. 00 хв.  до 17 год.00 хв.,
п’ятниця з 8 год. 00 хв.  до 15 год.45 хв.,
перерва з 12 год.00 хв. до 12 год.45 хв.

Графік прийому відвідувачів  ЦОП Броварської ДПІ  ГУ ДПС у Київській області на період карантину
 
Понеділок – Четвер 10 год.00 хв.-17 год.00 хв.    
П’ятниця 10 год.00 хв.-15 год.45 хв.    
Субота-Неділя  Вихідні    
Обідня перерва 12 год.00 хв.-12 год.45 хв.  
Телефон для довідок (04594)7-20-90
Територія обслуговування 
Броварська ДПІ ГУ ДПС у Київській області здійснює свою діяльність на території Броварської міської, Великодимерської селищної, Зазимської сільської,     Калинівської селищної, Калитянської селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України
 
Витяг з Графіку особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів ГУ ДПС у Київській області 
Структурний підрозділ ГУ ДПС у Київській області
 
Дні і години прийому Броварська державна податкова інспекція
Перша та третя середа місяця з 10.00 до 12.00 
 
Попередній запис на особистий прийом здійснюється в робочі дні у Центрі обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області (приймальня громадян), або за телефоном 246-22-28, 200-37-31 
Сплата майнових податків принесла місцевим бюджетам Київщини майже 1,8 млрд грн, - Олександр Загорський
На Київщині спостерігається позитивна динаміка у кількості започаткованого бізнесу
За період січень-листопад 2020 року платники Київщини спрямували до місцевих бюджетів 1,3 млрд грн земельного податку
Малий та середній бізнес збільшив дохід місцевих бюджетів на 10%, - Олександр Загорський
Теплопостачальні організації готуються до роботи в опалювальному періоді
Теплопостачальні організації готуються до роботи в опалювальному періоді Представники Управлінь Держенергонагляду в областях продовжують здійснювати моніторинги теплових господарств стосовно їх готовності до роботи в опалювальному періоді 2020-2021 років (далі – ОП). Так, інспекторами Управління Держенергонагляду у Київській області здійснено моніторинг надійності теплопостачання і технічного стану обладнання теплового господарства КНП ФРР «Фастівський ЦПМСД». За результатами проведеного заходу було надано консультативну допомогу стосовно покращення технічного стану та надійності роботи теплового обладнання об’єктів підприємства. Зокрема, було рекомендовано: * проводити періодичну перевірку знань Правил [1] технічної експлуатації теплових установок і мереж відповідного персоналу за участю представника Держенергонагляду; * провести повірку засобів вимірювальної техніки (манометрів) у котельнях та топкових підвідомчих закладів підприємства; * розробити графік планово-попереджувальних ремонтів теплового господарства; * нанести на теплопроводи ФАП с. Клехівка та АЗПСМ с. Велика Снітинка розпізнавальне забарвлення відповідно до чинних державних стандартів; * відновити ізоляцію трубопроводів теплових мереж ФАП с. Клехівка та ФАП с. Оленівка. Також на Львівщині представниками Управління Держенергонагляду проведено оцінку готовності до роботи в ОП теплопостачальної організації ТзОВ «Інженерно-виробничий центр», що у м. Новояворівськ. На обслуговуванні підприємства знаходяться 3 котельні та розподільчі теплові мережі. Основне паливо – природний газ. Резервне паливо відсутнє. Підприємство забезпечує тепловою енергією на потреби опалення медичний лікувальний заклад та 2 житлові будинки. Під час огляду котелень було встановлено, що: * теплове обладнання у справному стані; * виконано ремонт та технічне обслуговування насосного обладнання; * проведено гідравлічні випробування зовнішніх теплових мереж, надано підтверджуючі акти; * План-графік заходів з підготовки до роботи в ОП виконано у повному обсязі тощо. Системи теплопостачання цього підприємства визнано готовими до роботи в ОП та погоджено Акти готовності теплового господарства до роботи в ОП (далі – Акт готовності). З метою покращення експлуатації системи теплопостачання було рекомендовано усунути наступні порушення чинних нормативно-технічних документів (НТД): * поновити технічну документацію на котельнях (інструкції з експлуатації котлів та котельного обладнання, інструкції з техніки безпеки); * забезпечити котельні температурними графіками центрального регулювання системи теплопостачання. Порушення НТД було усунуто під час проведення моніторингу котельні. Зі свого боку, представниками Управління Держенергонагляду в Івано-Франківській області за зверненням КП «Теплокомуненерго» (м. Надвірна) здійснено оцінку готовності теплового господарства до роботи в ОП. На балансі теплопостачальної організації знаходяться 3 джерела теплопостачання та 4 джерела теплопостачання на технічному обслуговуванні відповідно до договорів на технічне обслуговування котелень. Тепло подається до 3 лікувальних закладів і адмінбудівель Надвірнянської районної прокуратури, Надвірнянської районної ради, архіву Надвірнянської районної ради, Цуцилівської сільської ради та Тисменичанської сільської ради. Представниками Управління здійснено вибірковий моніторинг 3 джерел теплопостачання підприємства. В результаті було встановлено, що заходи з підготовки до роботи в ОП виконано у повному обсязі, а саме: * проведено ремонт і ревізію теплоенергетичного обладнання котелень (акти перевірки технічного стану обладнання в наявності); * проведено гідравлічні випробовування теплових мереж на міцність та щільність (відповідні акти в наявності); * укомплектовано всі робочі місця підготовленим і атестованим персоналом, оснащеним необхідними засобами індивідуального захисту, спецодягом та інструментом, а також інструкціями з експлуатації й охорони праці відповідно до нормативно-правових актів. У підсумку було підписано 7 Актів стану готовності джерел теплопостачання та видано Акт готовності. Водночас інспекторами Управління Держенергонагляду у Черкаській області здійснено 15 моніторингів джерел теплопостачання та складено 2 довідки з рекомендаціями щодо усунення виявлених недоліків, зокрема: * Комунальне підприємство теплових мереж Черкаського району. Складено довідку з рекомендаціями щодо усунення 7 недоліків. На даний момент недоліки усунуто; * КП «Уманьтеплокомуненерго». Складено довідку з рекомендаціями щодо усунення 2 недоліків. Наразі недоліки не усунуто. За підсумком проведених моніторингів підписано 14 Актів стану готовності підприємствам Черкащини, серед яких: КП «Драбівські теплові мережі», Комунальне підприємство теплових мереж Черкаського району, Підприємство теплових мереж м. Жашків, ТОВ «Смілаенергопромтранс» та інші. На Донеччині представниками Управління Держенергонагляду взято участь у роботі комісії суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, з перевірки готовності їх теплових господарств до роботи в ОП. Перевірено стан готовності 2 котелень та підписано Акти стану готовності теплового господарства до роботи в ОП по цим об’єктам. Також підписано Акт готовності теплопостачальній організації. Крім того, здійснено моніторинг стану готовності теплових господарств до роботи в ОП 6 суб’єктів господарювання (споживачів соціальної сфери – лікарні, дошкільні навчальні заклади, заклади освіти). У результаті заходів підписано 15 Актів стану готовності з висновком «теплове господарство підготовлено» по: * медичним та лікувальним закладам – 11; * дошкільним навчальним та іншим дитячим закладам – 2; * школам – 2. Також підписано Акти готовності 6 суб’єктам господарювання (споживачам теплової енергії). Водночас для забезпечення початку проходження опалювального періоду у столиці, Управлінням Держенергонагляду у м. Києві було проведено інформування суб’єктів господарювання всіх форм власності про необхідність виконання заходів з підготовки до ОП та перевірено стан теплових господарств суб’єктів господарювання. Крім того, представники Управління брали участь у роботі: * 1 346 комісій з перевірки стану готовності теплових господарств до роботи в ОП; * комісій з проведення гідравлічних випробувань теплових мереж теплопостачальних компаній; * комісій з атестації осіб, відповідальних за теплові господарства; * засідань міського та районних штабів з підготовки до ОП. Виконання цих заходів забезпечило планове включення суб’єктів соціальної сфери та інших споживачів. У Києві станом на 30 листопада 2020 року теплом забезпечено 100% лікарень, 100 % шкіл, 99,8% дошкільних закладів м. Києва (не підключено один дитячий заклад, у якому проводиться реконструкція будівлі) та 99,9% житлових будинків (не підключено 9 відомчих будинків (відмова від включення, борги за раніше спожиту теплову енергію, відсутність договору на постачання теплової енергії). На Тернопільщині інспекторами Управління Держенергонагляду у Тернопільській області взято участь у роботі 108 комісій суб'єктів господарювання з питань перевірки готовності до роботи в ОП. Так, було здійснено моніторинг 6 теплопостачальних організацій, що експлуатують 42 котельні, та 102 споживачів теплової енергії, які на своєму балансі мають 142 теплові пункти. Під час роботи комісій зауважень не виявлено. Суб'єктам відносин у сфері теплопостачання видано 108 Актів готовності та 184 Акти стану готовності до роботи в ОП. ​
Адміністративні послуги, які можна отримати в  ЦОП Головного управління ДПС у Київській області та ЦОП 
Броварської ДПІ  ГУ ДПС у Київській області
 
1.  Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків     
2.  Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта
3.  Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків     
4.  Реєстрація реєстратора розрахункових операцій     
5.  Реєстрація книг обліку розрахункових операцій     
6.  Реєстрація розрахункових книжок     
7.  Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку     
8.  Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність     
9.  Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)     
10.  Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань     
11.  Видача довідки про доходи     
12.  Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток(доходи)     
13.  Підтвердження статусу податкового резидента України     
14.  Реєстрація платника єдиного податку     
15.  Надання витягу з реєстру платників єдиного податку     
16.  Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій     
17.  Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій     
18.  Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи     
19.  Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання     
20.  Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями     
21.  Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)     
22.  Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами     
23.  Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями     
24.  Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)     
25.  Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами     
26.  Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями     
27.  Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)     
28.  Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами     
29.  Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання     
30.  Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання     
31.  Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання   
 

 Інформація про режим доступу до приміщень, в яких здійснюється прийом осіб, що звертаються за отриманням адміністративних послуг, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування:
 
Головне управління ДПС у Київській області
м. Київ-151, вул. Народного ополчення, 5-А 
Від станції метро «Вокзальна» підземний перехід на «Південний вокзал» маршрутні таксі №401,223 до зупинки «Освіти», пішки в напрямку Пологового будинку №5 до ЦПІ («Центральний проектний інститут»); 
Від станції метро «Шулявська» тролейбус №30,42 та маршрутні таксі №550. 
Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться біля «Інститута кардіохірургії  імені Стражеско» на вул. Народного ополчення, 7 
Броварська ДПІ Головного управління ДПС у Київській області
м. Бровари, вул. Київська, 286 
Маршрутні таксі №332,402,403,404,404-а,411- до зупинки на вул. Київська або вул. Гагаріна зупинка «Порошинка». 
Місця паркування та під’їзні шляхи знаходяться біля ДПІ  на вул. Київській, 286