Для пошуку роботи в умовах воєнного стану впроваджені «гаряча лінія» та боти в соціальних мережах
Для пошуку роботи в умовах воєнного стану впроваджені «гаряча лінія» та боти в соціальних мережах
Допомога у пошуку роботи для громадян України не припиняється.
Щоправда, на період воєнного стану в Україні, обслуговування громадян, надання інформаційних та консультаційних послуг, пов’язаних з працевлаштуванням, здійснюється фахівцями Київської обласної служби зайнятості відповідно до оперативної ситуації, що склалася в конкретному населеному пункті.
Під час надання послуг, пов’язаних з працевлаштуванням, зокрема, дистанційно, фахівці Київської обласної служби зайнятості активно застосовують заходи, спрямовані на самостійний пошук роботи зареєстрованими безробітними, а саме:
— надають зареєстрованим безробітним інформацію щодо попиту на робочу силу для обрання ними підходящої роботи;
— складають разом з безробітними індивідуальний план працевлаштування, в якому зазначають заходи щодо самостійного пошуку підходящих та бажаних вакансій у базі вакансій Державної служби зайнятості, на сайтах з пошуку роботи, соціальних мережах, періодичних виданнях тощо;
— аналізують результати самостійного пошуку роботи, за такими критеріями: використання джерел пошуку; актуальність та релевантність вакансій, які були розглянуті зареєстрованим безробітним; результативність розгляду вакансій та співбесід.
Телефони гарячої лінії Київського обласного центру зайнятості:
+380637012742
+380935423034
+380457455070
+380456851567