Для пошуку роботи в умовах воєнного стану впроваджені «гаряча лінія» та боти в соціальних мережах

Дата: 06.04.2022 12:19
Кількість переглядів: 768

Фото без опису

Допомога у пошуку роботи для громадян України не припиняється.

Щоправда, на період воєнного стану в Україні, обслуговування громадян, надання інформаційних та консультаційних послуг, пов’язаних з працевлаштуванням, здійснюється фахівцями Київської обласної служби зайнятості відповідно до оперативної ситуації, що склалася в конкретному населеному пункті.

Під час надання послуг, пов’язаних з працевлаштуванням, зокрема, дистанційно, фахівці Київської обласної служби зайнятості активно застосовують заходи, спрямовані на самостійний пошук роботи зареєстрованими безробітними, а саме:

— надають зареєстрованим безробітним інформацію щодо попиту на робочу силу для обрання ними підходящої роботи;

— складають разом з безробітними індивідуальний план працевлаштування, в якому зазначають заходи щодо самостійного пошуку підходящих та бажаних вакансій у базі вакансій Державної служби зайнятості, на сайтах з пошуку роботи, соціальних мережах, періодичних виданнях тощо;

— аналізують результати самостійного пошуку роботи, за такими критеріями: використання джерел пошуку; актуальність та релевантність вакансій, які були розглянуті зареєстрованим безробітним; результативність розгляду вакансій та співбесід.

 

Телефони гарячої лінії Київського обласного центру зайнятості:

+380637012742

+380935423034

+380457455070

+380456851567

 

Телеграм-канал

Сайт

Фейсбук

Інстаграм

Дія

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень