За 9 місяців Держенергонаглядом розглянуто 1 554 звернення споживачів електричної енергії

Дата: 19.10.2022 09:48
Кількість переглядів: 353

         Фото без опису

У січні-вересні 2022 року Держенергонаглядом розглянуто 1 554 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики, з яких 1 360 звернень розглянуто від громадян та 194 звернення від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 

Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулись Держенергонагляду, безпосередньо до територіальних органів надійшло та розглянуто 485 звернень або 31% від загальної кількості звернень.

         Фото без опису

 За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 814 роз’яснень, що становить 60 відсотків. З решти 546 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 504 зверненнях або 92 відсотки.

          Фото без опису

Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях:

  • Київській – 458 звернень;
  • Львівській – 115 звернень; 
  • Дніпропетровській – 103 звернення.

Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській та Сумській областях – по 9 звернень.

За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

  • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 489 звернень;
  • забезпечення надійного постачання електричної енергії –365 звернень;
  • технічного стану електричних мереж – 138 звернень;
  • приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 131 звернення;
  • дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам в частині розрахунків за спожиту електроенергію – 46 звернень.

Так, наприклад представники Управління Держенергонагляду у Закарпатській області провели моніторинг з розгляду колективного  звернення мешканців Хустського району Закарпатської області щодо технічного стану опори повітряної лінії електропередачі біля будинків, яка не відповідає вимогам нормативних документів.

За результатами проведеного моніторингу встановлено, що електропостачання житлових будинків здійснюється від електричного обладнання та електромережі, що знаходяться на балансі та технічному обслуговуванні оператора системи розподілу ПрАТ «Закарпаттяобленерго».

За результатами огляду зазначених мереж Управлінням встановлено невідповідність технічного стану опори ПЛ 0,4 кВ біля житлових будинків заявників вимогам нормативно-правових актів, норм та правил у галузі електроенергетики. На підставі зазначеного, Управління направило до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» рекомендаційний  лист  щодо приведення технічного стану лінії у відповідність вимогам нормативних документів.

Управлінням Держенергонагляду у Вінницькій області завершено розгляд звернення мешканця м. Могилів-Подільський щодо надання роз’яснення про приєднання електроустановок замовника до електричних мереж системи розподілу. Управлінням надано роз’яснення порядку приєднання електроустановок замовника до електричних мереж оператора системи розподілу.

Більш детальна інформація щодо тематики розглянутих звернень територіальними органами Держенергонагляду відображена на рисунку нижче.

        Фото без опису

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду оператори систем розподілу з метою відновлення прав заявників у січні-вересні 2022 року провели наступні роботи:

  • замінили 279 дефектних опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та 8 опор ПЛ напругою 10 кВ;
  • розчистили від порослі та дерев 37,3 км трас ПЛ-0,4 кВ та 35,6 км трас ПЛ-10 кВ;
  • замінили 4 силових трансформатори на ТП 10(6)/0,4 кВ;
  • виконали ремонт пошкоджених 86 кабельних ліній електропередачі напругою 0,4-10 кВ;
  • виконали заміну проводів протяжністю 23,8 км повітряних ліній напругою 0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого перерізу;
  • провели регулювання рівня напруги на 56 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;
  • провели заміну 73 комутаційних апаратів в РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;
  • провели розподіл пофазного струму навантаження на 150 ТП 10(6)/0,4 кВ;
  • забезпечили цілісний контакт з'єднань 265 проводів на повітряних відгалуженнях до житлових будинків тощо.

Як завжди нагадуємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду для отримання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством. Це можна зробити шляхом заповнення форми для подання електронних звернень на офіційному вебсайті Держенергонагляду за посиланням: https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayininaglyadu-ukrayini або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень