У Київській ОВА продовжує працювати «гаряча лінія» та приймати звернення громадян

Дата: 12.04.2023 13:52
Кількість переглядів: 159

        Фото без опису

 

У Київській обласній військовій адміністрації триває робота «гарячої лінії» для прийому заявок від жителів області.

Так, за минулий тиждень, з 3 до 9 квітня, до контактного центру надійшло 162 телефонних дзвінки. Усі запити передані для опрацювання до відповідних структур.

Нагадаємо, що жителі області можуть звернутися за допомогою чи консультацією з питань, що стосуються компетенції адміністрації: щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.

Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.

Звернення громадян, а також заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності приймаються щоденно, крім вихідних днів, із понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень