У Київській ОВА працює телефон «гарячої лінії»: (044) 363 07 34

Дата: 03.05.2023 10:53
Кількість переглядів: 175

           Фото без опису

У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону. На «гарячу лінію» можна звернутися щодня з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.

Залишити звернення може кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ, організацій та субєктів підприємницької діяльності.

Важливо знати, що реєструють та розглядають лише ті звернення, що належать до компетенції Київської ОВА та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.

Так, протягом останнього тижня, з 24 до 30 квітня, на телефон «гарячої лінії» КОВА надійшло 116 дзвінків.

Загалом за квітень 2023 року фахівці контакт-центру прийняли 561 дзвінок.

Усі заяви, що надійшли на «гарячу лінію», невідкладно передали до відповідних структурних підрозділів Київської обласної військової адміністрації.

Нагадаємо, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу вашого оператора.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень