Гаряча лінія кризової підтримки Українського ветеранського фонду при Мінветеранів

Дата: 13.12.2023 13:00
Кількість переглядів: 56

Гаряча лінія кризової підтримки – це безкоштовна та цілодобова допомога для ветеранів, їхніх родин та постраждалих від наслідків війни. Допомога надається ветеранам у двох напрямах:

  1. Гаряча лінія кризової підтримки, де цілодобово та безкоштовно ветерани і їхні родини можуть отримати допомогу від фахових психологів у моменти кризи.
  2. Щотижневі групи підтримки: ці зустрічі створені для ветеранів та членів їхніх родин, пропонуючи формат змішаного середовища підтримки.

Отримати консультацію психологів можуть:

  • ветерани, які адаптуються у цивільному житті та їхні рідні, які допомагають;
  • родини військових, які чекають їх з фронту;
  • українці, які пережили обстріли, окупацію, повернулися з полону, втратили рідних чи житло.

Фахівці лінії — це кваліфіковані психологи, які пройшли спеціальне навчання з кризової допомоги та підтримки, мають великий практичний досвід. Очолює цю команду ветеран, який надає допомогу за принципом «рівний-рівному» .

Звернутися по допомогу — це завжди правильний і сміливий вчинок.

Дізнавайся більше, як допомогти собі та іншим на www.howareu.com. Адже ніколи не пізно піклуватися про себе!

Комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?», ініційованої першою леді Оленою Зеленською, реалізується завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проєкту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Зміст матеріалів кампанії є винятковою відповідальністю ГО «Безбар’єрність» i не обов’язково відображає погляди USAID або уряду США. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень