Як залишатися на зв’язку під час знеструмлень

Дата: 16.10.2025 08:25
Кількість переглядів: 111

Фото без опису

Мапа інтернету під час знеструмлень: новий рівень цифрової стійкості
Спільний проєкт ЛУН та Мінцифри допомагає українцям швидко знайти провайдера, який забезпечує інтернет навіть без електроенергії.
Користувачі можуть перевірити тарифи, технології підключення та відгуки на сайті: https://misto.lun.ua/internet

Мапа інтернету під час знеструмлень: новий рівень цифрової стійкості
Спільний проєкт ЛУН та Мінцифри допомагає українцям швидко знайти провайдера, який забезпечує інтернет навіть без електроенергії.
Користувачі можуть перевірити тарифи, технології підключення та відгуки на сайті: https://misto.lun.ua/internet

Підготуйтеся до блекаутів, щоб максимально ефективно використовувати наявний ресурс і завжди бути на зв’язку. Ось кілька порад:

Порада № 1. Завчасно завантажте Мапу Пунктів незламності в Дії — з головного екрана застосунку. Так ви завжди знайдете найближче місце, де можна зарядити телефон, підключитися до інтернету або зателефонувати рідним.

Порада № 2. Якщо ви хочете мати стабільний домашній інтернет навіть під час тривалих знеструмлень, під’єднайтеся до провайдерів, що використовують технологію XPON. Ця технологія дає змогу мати інтернет до 72 годин під час блекаутів.

Перевірте, чи підключив ваш провайдер XPON, на інтерактивній мапі від Мінцифри та ЛУН. Якщо ваш провайдер уже використовує технологію, купіть повербанк і підключіть його до роутера та абонентського термінала ONU, щоб забезпечити автономну роботу мережі.

Порада № 3. Якщо зв’язок вашого оператора погіршився або зник через перевантаження мережі чи пошкодження станції, скористайтеся національним роумінгом. Ця функція дасть вам змогу під’єднатися до мережі будь-якого іншого доступного оператора.

Як це зробити?

    1. Вимкніть автовибір мережі. На Android: Налаштування → Мобільна мережа (чи Підключення) → Оператор. На iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі.
    2. Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
    3. Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
    4. Перевірте можливість вихідного дзвінка чи SMS.

 

Залишайтеся на зв’язку. Дбаємо, щоб він працював стабільно.

Фото без описуФото без опису

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень